19 Şubat 2008 Salı

Beren Saat: Ne Kadındı Desinler

'NE KADINDI' DESİNLER

İnsanları rahatsız edecek rollerde oynamak istemiyorum çünkü izleyici ekranda gördüklerine inanıyor. Televizyonda bir fahişeyi oynayınca; sokakta insanlar o role tepki veriyor. Ben de bununla karşılaşmak istemiyorum. Bir gün arkamdan 'Ne kadındı!' desinler isterim.


Oyunculuk anlamında, erkekleri izleyerek besleniyorum. Çünkü kadınları taklit etme ihtimalim çok yüksek. Erkeklerde ise öyle bir şey olmuyor. Kendi güvenliğim açısından daha çok erkekleri izleyip besleniyorum.


Bu yıl bir sinema filminde olacağımı umuyorum. Yine Tomris Giritlioğlu'nun projesi. Okuduğum bütün senaryolar içinde beni en çok heyecanlandıran roldü.

Daha Yorum Yapılmamış

Beren Saat: Fotoğraf ve Blog Sitesi©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı