21 Mart 2008 Cuma

Beren Saat Fotoğraf 21

15 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

slm ben ilkez böyle bir sitede yorum yapıcam fotoları görünce dayanamadım sizi oyunculukta başarılı buluyorum ve beğenerek izliyorum ilk olarak hatırla sevgili dizisini izledim şimdide aşkı memnu oyunculuk başarılısınız fakat bana göre yanlız oyunculuklada bitmemeli sitelerdeki resimlerinize baktım yanlış giden birşeyler var bana göre çok güzelsiniz fakat bunu öldürüyorlar yada tercihlerinizle siz yapıyorsunuz bunu ya fotorafçıda iş yok ya makyözde artı bazı fotolarda masum güzeliğinizi ön plana çıkarmak yerini sanki dişiliği ön plana çıkartıyorsunuz seksi poz vermeye çalışmalar inanın size hiç yakışmıyor belkide yasemin karekterinden olsa gerek insanlar o masum güzellikteki kızı çok sevdi o yolu takip ederseniz inanın herşey çok daha iyi olucak lütfen bu güzelliğini bozma özel hayatınla gündemde olmaktan uzak kalmaya çalışın çirkin eleştiriler okuyorum bazı sitelerde bu eleştiriler sizide üzmüştür sanırım üzülmemek için çaba gerekir yoksa çobuk yıpranırsınız bu tavsiyelerim umarım size faydalı olur sadece düşünce değil tavsiyelerim tecrube edilmiştir benim tecrubem değil ama yakından izledim tam on beş yıldır yabancı degilim ve şuanda kedisi sanatında bir numara çok iyi bir yolda ilerledi. umarım sert olmamıştır eleştirilerim başarılarınızın devamını dilerim.

leo dedi ki...

sen 1 numarasin seni cok seviyorum

Adsız dedi ki...

Ben beren saati çok begeniyorum aşk-ı memnuda güzel oynuyor

Adsız dedi ki...

Güz sancısı fliminizi seyredince çok etkilendim. böyle güzel flimlerinizi tekrar seyretmek dileğiyle sizlere başarılar diliyorum. flimden dolayıda size çok teşekkür ediyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum.

Öner Özdemir

Adsız dedi ki...

Beren abla seni çok seviyorum çok güzelsin Hele ''KIVANÇ''ımla çok yakışıyosunuz bayılıyorum size Kıvançım Hayalimdeki erkeğim benim...
Sizi çok seviyorum dizisiniz izliyorum o nihalede sinir oluyorum gıcık bi kız elifte çok kara hele firdevs hanım çok şeytan gerçi beren abla sende biraz ona çekmişsin =) ama sen çok güzelsin bunu bil Seni ve KIVANÇımı öpüyorum..(kıvançımı daha çoooooooooookkkkkkk tabiki)=)

Adsız dedi ki...

beren saat gerçekten müthiş güzel ve iyi oyuncu.oynadığı bütün dizileri seyrettim.özellikle hatırla sevgili dizisini çok beğenerek izliyordum başarılarının devamını dilerim...

Adsız dedi ki...

Seni Cok SeviyoruM...ßéRéN

Adsız dedi ki...

seni iç sevmiyoruz beren aşkım

memnu dizi çok kötü olmaz

Adsız dedi ki...

BEN BÖYLE BİR OYUNCU GÖRMEDİM GERÇEKTEN AŞIK OLDUM YA ESKİ SEVGİLİMLE O YÜZDEN AYRILDIK ZATEN :)) KIVANÇLA YAPTIGI ÖPÜŞME SAHNELERİNİ GÖRÜNCE GERÇEKTEN MORALİM ÇOK BOZULUYO YA BU NASIL BİŞE ANLAMADIM

Adsız dedi ki...

beren abla çok güzelsin seni çok seviyorum ve çok beğeniydrum güzelliğin gözlerimi alıyor mütiş bir güzelliğin var

Adsız dedi ki...

seni sewiyoruzzzzzz

Adsız dedi ki...

berencim güz sancısında aşkı memnu da gecenin kanatlarında sürekli sevişiyorsun ama gerçekte öyle bir şey yok değilmi? araştırıyorum ama çıkmıyor bir hile var demi berencim EN ÇOKKKKKKKKK AŞKI MEMNU'ya yakışıyorsun sen bikerede ANKAR'a gelsen ben ANKARA dayım burada yaşıyorum canım TV8 de programa çıkmışsın ama göremedim canım KIVANÇ TATLITUĞ'yla çokkkkkkkkk!!!! yakışıyorsun ÇOKKKKK beraber olmanızı çok istiyorum sitelerdeki fotoğrafların çok azzzz!! canım bilgisayarımda klasörüm var AŞKI MEMNU ve KIVANÇ BEREN var canım efe diye bir çocuk varmış çok seviyormuşsun ama ölmüş ALLAH yardım etsin canım baYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

selam beren abla ben seni cok seviyorum daha dogrusu sana hastayim... cok guzelsin seni begenerek izliyorum cok tatlisin seni cok opuyorum kendine iyi bak beren abla...

nihat hatipoğlu duaları dedi ki...

kadın güzel abi her türlü

Magazin dedi ki...

Magazin dünyasının en tatlı bayanı. onu bizlerde çok seviyoruz

Beren Saat: Fotoğraf ve Blog Sitesi©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı