21 Mart 2008 Cuma

Beren Saat: Ben de platonik aşk yaşadım

* 'Yasemin' gibi platonik aşık mıydınız?
Evet, 12-13 yaşlarındaydım ve yıllarca sürdü. Çok saf ve büyülüydü. Benden büyüktü. Yakışıklı ve çok popülerdi... Ben de 'Yasemin' gibi bir şey yapamıyordum, karşıdan seyrediyordum. Duygularımı simgelerden oluşturduğum bir alfabeyle günlüğüme yazıyordum. Yıllar sonra o günlüğü buldum ama ben bile çözemedim ne yazdığımı.

* Konservatuvar okumadığınız ve bir yarışmayla tanındığınız için eleştiri aldınız mı?
Tabii. Yarışmadayken jürimiz Ali Hakan "Sadece güzel olduğun için buradasın" diyordu. O zaman çok üzülüyordum ama zamanla eleştirilerin de, şovun bir parçası olduğunu anladım.

17 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

çokkkkk güzeslsin yasemin ablaaaaaa senin hayranıyım ben dizide çok güzkleidn hatırla sevgilide bence çok yanlış yaptın sen ahmetden ayrılarak neclete glemen çok yanlıştı neyse filim icabı benim için devam etmesi için yapan kişiye yalvarırımısın

SENİ ÇOKKKK SEVEN HAYRANINIM

Adsız dedi ki...

çoooooooookkkkk güzelsin cnm istanbuldan manyak berenci xD..

Adsız dedi ki...

çoook masum bir güzelliğin var tıpkı bebek gibisin seni o kadar çok sewiyorum ki ah beren ahhh ben ali gündü

Adsız dedi ki...

beren abla sizi çoooooooooook seviyorüm hatırla sevgili gibi birdizi size çok yakışıyor bende o dizideki gibi plotonik aşklar yaşıyyorüm

Adsız dedi ki...

beren,hanım,ben.size.gercektende.hastayım.ve,bu.hastalığımı.hic.kimseye.söyleyemiyorum.cünkü,onlar.oyle,birşeyin.imkansız,olduğunu.düşünüyorlar.ama.bunu.bil.ağrının.patnos.ilcesinde.sana.taban.biri,var

deniz dedi ki...

çooook güzelsin sana bayılıyorummmm

emel dedi ki...

bence beren saat çok guzel cnm benim iyiki kıvanç tatlı tug la birlikte fılm çevirmiş

Adsız dedi ki...

berencm çok tatlı zarıfve çok sırınsın senı çok sevıyorum odamın heryerınde fotoların var bı gün senı görebılsem ne güsel olacak senı çok sevıyorum çok güselsın
bi gün ıskenderuna gelmenı ıstıyorum

artos dedi ki...

benimle evlenirmisin

Unknown dedi ki...

Çok sevimli,güzel ve alımlı bayansınız diğer oyunculara nazaran farklı bir havanız var ve bu sizi çok fazla ön plana çıkarıyor sizi çok beğenerek izliyorum Bence en başarılı oyuncusunuz klasik olacak ama başarılarınızın devamını diliyorum(. Sizinle tanışmayı çok isterdim(.

Adsız dedi ki...

seni cok beğeniyorum keşke seni bulabilseydim

seni tanıdığım zaman sevgilime cok benzediğini soyledim arkadaşlarıma ama inanmadıdılar ne olur seni göre yim sana aşkım desem kızar mısın ama sen kim ben kim değil mi? sen zengin ben fakir in biri olacak sey değil

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum berencim bnm ya sana tapıorum resmen bi kişi daha varda ama sen 1.cisin çoook güzeLsin berenim.....öpüyorum seni mucx...........

furkan dedi ki...

merhaba beren ben sana aşığım seni çokkkkkkkkk seviyorum öptüm selamlar

Adsız dedi ki...

beren hanim siz gercekten cok güzelsiniz ve cok iyi bir oyuncusunuz.yeni diziniz süper...tebrikler
almanyadan
emine dogan

Adsız dedi ki...

Higher than love,higher than adoring, higher than every sense you know,I still can't express what my heart want to say, but now i can say that you are the best actress in the hole world and there is no who can be better than you, I hope you can get to your wishes and achieve your desires....................................My name is Amr from Egypt......................................Best wishes...............

Adsız dedi ki...

YHA SENI DELI GIBI HAYRANINIM TURKIYE GUZELI SANA BENZEMEK ISTIYOM BEN

Adsız dedi ki...

YHA SENI SEVIYORUM

Beren Saat: Fotoğraf ve Blog Sitesi©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı