21 Mart 2008 Cuma

Beren Saat’in itirafı

Hatırla Sevgili dizisinin genç oyuncusu Beren Saat, daha önce kendisiyle konuşmak isteyen hayranlarına ruh haline göre farklı davranabildiğini, fakat bunun yanlışlığını gördüğünü söyledi.

Beren Saat, birlikte rol aldığı dizide Efkan Efekan’ın ruh hali ne olursa olsun insanlara her zaman nazik davranmasından etkilendiğini söyledi.

Saat,

"Onun insanlara ne kadar nazik davrandığını ruh hali ne olursa olsun her ortamda yanına gelen herkese merhaba deyip vakit ayırdığını gördüm. Bu benim için bir milat oldu. Artık çok mutsuz ve ters bir anım bile olsa gülümsemek zorunda hissediyorum kendimi. Çünkü insanlar bizi bedelsiz seviyor ve tek istedikleri ise sadece bir gülümseme"

5 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

SELAM BEREN'CİGİM GELCEKTEN SENİ ÇOOOOK SEVİYORUZ.SENİNLE YÜZYÜZE GÖRÜŞMEK İSTERDİM BEN SENİN HAYRANINIM

Adsız dedi ki...

berencım cok çekıcı bır güzelliqın var cok zarıfsın senı çok sevıyorum odamın heryerınde fotoqrafların var umarın bır gün senı görebılırım senı sevıyorummm senı çok seven hayranın

Adsız dedi ki...

beren hanım selamlar nasılsınız umarım ıyısınızdır sızın hayranınızım demeyecem ahyranlıktanda ote artık sizinle karsılıklı bır cay içmek isterım sizin icinde sakıncası yoksa

Adsız dedi ki...

berenim seni cok seviyorum cok guzelsin.... senin hayraninim seni cok begnerek izliyorum keske seni gore bilsem seninle tanisa bilsem... kendine iyi bak opuldun canim

Unknown dedi ki...

ASIGIMMMM SANAAAAA

Beren Saat: Fotoğraf ve Blog Sitesi©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı