21 Mart 2008 Cuma

Beren Saat: Tesadüfen oyuncu oldum

İşletme bölümünü bitirdikten sonra, çok istediği öğretim görevlisi olabilmek için ihtisas yapmaya başladığını belirten genç oyuncu şöyle konuştu:

Çok iyi bir öğrenciydim ve en büyük amacım, üniversitede yükselip kendim gibi başarılı öğrenciler yetiştirmekti. Kendimi kürsüde ders anlatırken hayal etmek doğrusu çok güzeldi. Hem master yapıyor hem İngilizce'nin yanı sıra İspanyolca öğrenmeye çalışıyordum. Annem, tanıtımları yapılan 'Türkiye'nin Yıldızları' yarışmasına katılmamı çok istedi. Sonra peş peşe film ve dizi teklifleri aldım. Akademisyen olma hayalim bitti ama ünlü olmanın tadını çıkarıyorum. Benim yaşadığım çok keyifli bir şey. İnsanlar görüyor; sarılıyor, merhaba diyorlar; öpüşüyoruz, seni çok seviyoruz, diyorlar. Bu herkese nasip olmaz.

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

beren harkasin yaaa...

Beren Saat: Fotoğraf ve Blog Sitesi©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı