21 Mart 2008 Cuma

Beren Saat: Erkekleri izleyip besleniyorum

* Şu an nasıl tepkiler alıyorsunuz?
İnsanların 'Bambaşka bir şeyi oynuyorsun' demesi beni çok mutlu ediyor. Bir diziyi bitirdim, o karakteri gömdüm ve yeni bir şey açtım. Aslında o kadar sanal zaferler ki elimizdekiler. Yabancı bir film izlediğimde kendimi böcek gibi hissediyorum. İnsanlar öyle senaryolar yazıp öyle oynuyor ve öyle bir film çekiyorlar ki...

* Mesela...
Mesela Sean Penn'i izlerken... Erkekleri izlerken daha fazla besleniyorum. Bir şeyi uzun süre izleyince konuşmalarını da, oyunlarını da çok çabuk kapıyorum. Kaptım da...

* Kimden ne kaptınız?
Çok fazla kafasını sallayan bir kadın oyuncuydu. Birkaç hafta üst üste izledim sonra bir anda oynarken kafamı sallamaya başladığımı fark ettim.

1 Yorum:

nurten dedi ki...

beren in bir teröristi oynaması çok kötü. insanları parçalamak isteyen sadistleri sempatik göstermeye çalışıyorlar kanmayın.

Beren Saat: Fotoğraf ve Blog Sitesi©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı