14 Şubat 2008 Perşembe

"Güz Sancısı" Çekilemiyor mu?


Film oyuncularından Emre Kınay'ın Milliyet Gazetesine verdigi ropörtajdan ilgili bölümler:


Daha çok tiyatro ve televizyon ağırlıklı çalışıyorsunuz. Sinemaya nasıl bakıyorsunuz?
Tiyatro benim hayatımda olmazsa olmaz bir şey. Sinemaya da sıcak bakıyorum. Geçen sene "Güz Sancısı" vardı, bu sene "Tramvay" için görüştük. Şimdi yabancı bir proje için Bulgar bir yönetmenden teklif var. Sinemada biraz daha seçici olmaya çalışıyorum. Film çekmiş olmak için film çekmek istemiyorum, biraz daha sosyal ağırlıklı bir yapım olsun istiyorum. Başrolü oynamak falan hiç önemli değil, önemli olan filmin ne anlattığı. "Güz Sancısı" 6-7 Eylül olaylarını anlatıyordu, onun için cazipti. Ekonomik yetersizliklerden dolayı çekilemedi.

Daha Yorum Yapılmamış

Beren Saat: Fotoğraf ve Blog Sitesi©Bu blog Blogger.com tarafından hazırlanmıştır.

Sayfa Başı